Ayaneko’s American Trivia Time!

Pytanie 1:
Od kiedy to lubie rude wlosy zamiast ciemnych jak krucze piora?

Pytanie 2:
Od kiedy to wole blask blekitnych oczu od glebi oczu czarnych?

Pytanie 3:
Od kiedy to motyle wariuja?

Pytanie 4:
Jak moze czas tak szybko uciekac, gdy sie akurat tak dobrze bawie?

Pytanie 5:
Czy bedzie tu jakas impreza czy sama musze ja skombinowac jak juz wroce? (Shiiit)

Pytanie 6:
Ile jeszcze tu wydam?

Pytanie 7:
Czy niektorzy znajomi sie na mnie obraza za brak prezentow? (Sorry, jestem splukana)

Pytanie 8:
Dlaczego nienawidze w Polsce jak do mnie mowia „Malgorzato” a tu tak bardzo to lubie?

Pytanie 9:
Czy jak wroce, to bedzie na mnie czekac praca przy tym boskim portalu? (Prooosze, niech tak bedzie!)

Pytanie 10:
Czy ja tu kompletnie zwariowalam?

Odpowiedz znam tylko na ostatnie pytanie: Ja zawsze bylam stuknieta