Mood: „Phi.”
♪: Love Revolution 21- Morning Musume
AD: „Jedynym grzechem jest głupota.
Oscar Wilde

Zmije…
Nie, szkoda strzepic jezyka.
Ha…
Ha…
Ha…

Nigdy tego nie rozumialam.
I nigdy nie zrozumiem.
Co jest takiego smiesznego?
Co jest takiego satysfakcjonujacego?
Co jest takiego fajnego?
Co jest takiego swietnego, ze…

Warto skrzywdzic drugiego czlowieka?

Ja uwazam to za zalosne…
Nie dosc, ze to zalosne, to jeszcze prymitywne.
I rani. Nie gleboko, dajcie spokoj, ale zawsze. Zaufanie poszlo~…

I ja nie jestem z tych, co czuja chec zemsty. Ja nie bede teraz szukala pomyslu jak sie odegrac, ani nie zamierzam strzelic focha niczym ksiezniczka. Bo by mnie zezloscic, potrzeba naprawde ogromnej inteligencji, nie mowiac juz o pomysle.

Ja jestem z tych, ktorzy szukaja zrozumienia.
Jak widac, nie ma co go szukac w tym towarzystwie.

(jakby to bylo cos nowego…)

Wybaczcie, o wielce urazeni!
I przede wszystkim, nie jest to az takie glosne szczekanie jak Wam sie wydaje.

I ufam paru osobom. Ze szkoly prawie nikt sie w nich nie znajduje.
Sorry, ale Wam nawet nie zalezy.